ROHAN

Opis forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2009-01-20 22:15:27

Cassanova

Administrator

Zarejestrowany: 2009-01-20
Posty: 7
Punktów :   

proponowana formacja

Zasady ogólne są proste .

1. Figury nie powinny przylegać do siebie .Powinny tworzyć szachownice .Jeżeli strzela kusznik do topornika część strzał trafia w cel ,a część strzał trafia obok .Aby uniknąć przypadkowego trafienia  zostawiamy pole wolne .

przykład   :    TAK     X  X  X  X
                     NIE     XXXX

2. STRZELCÓW - mam na myśli jednostki strzelające - ustawiamy w 4 linii jak najdalej od nieprzyjaciela .Obojętne czy to będzie tylko MUR ,czy za murem również wojsko obrońcy np.

     MUR                  MUR                MUR
       X                    X  X  X           X X X XX
    X
          X                    X                   
     S     S                S  S               S SS S

Takie ustawienie daje nam możliwość oddania większej ilości strzałów -zanim padnie nam ostatnia linia.
Możemy ustawic atak czy obronę w kilku liniach ,jeżeli jednak zakładamy że stzrelcy mają być w 4 linii to pierwsza musi być zajęta choć przez jednego szpiega .W wypadku jeżeli pierwszą linię zostawimy pusta to komp przeliczając bitwę od razu przystawia nam wojsko do muru i nasi strzelcy nie stoją w 1 rundzie tam gdzie chcieliśmy ;(
Jeżeli ustawiamy Formację to opiszmy ją z sensem :

   a - MUR  -atakujemy tylko MUR
   b - PIECHOTA -przeciwnik nie dysponuje żadną konnicą
   c - MIX - atakujemy wszystkie rodzaje wojska
   d - NICK -wpisujemy nick gracza którego często odwiedzamy - formacja pod danego
                                            przeciwnika (znamy jego formację i skład wojska) 


ad 3a. Mur na poziomie 10 absorbuje-rozwala około 80 balist . Jeżeli mamy ich więcej te następne strzelają dopiero do innych jednostek .Balisty atakującego strzelają pierwsze .

ad3b.Jeżeli przeciwnik za murem dysponuje tylko piechota dobrze w pierwszej linii mieć jazdę . Poparcie strzelców  z 4 lini mile widziane .

ad3c. wW tym przypadku możemy ustawic nasze wojska w dwóch formacjach .
         1 formacja w 4 liniach -w czwartej strzelcy ---- w tym układzie nasi strzelcy wspieraja pierwszą linie .
         2 formacja tylko w 2 liniach -- w pierwszej lini wszystko co siecze ,rąbie i kuje -w drugiej linii wszystko co strzela . w tym ustawieniu pierwsza linia robi to co zawsze ,strzelcy wybijają  strzelców przeciwnika .efekt jest dobry jeżeli dysponujemy balistami a przeciwnik ustawia formacje w czterech liniach .
Może wydaje się zawiłe ale wystarczy przeczytać kilka razy i wyobrazic sobie poszczególne ustawienia . Zawsze należy kierować się raportami szpiegowskimi i raportami z bitew .
Jeżeli nic nie wiemy o przeciwniku radzę stosować cztery linie w formacji bez względu czy atakujemy czy też się bronimy .

Uniwersalne ustawienie do ataku i obrony jako takie nie istnieje ,ale polecam jeżeli ktoś nie ma żadnego pomysłu :

          WRÓG                                                                      WRÓG

======MUR======                                              ======MUR======
        z 1 szpieg                                                         cała piechota + ciężka jazda
  piechota +  konnica ciężka +lekka                                   balisty+strzelcy
  pusta lub z 200 łuczników
200-300  balist +kusznicy + zawodowi +konni łucznicy
kochanie 0:52:11
w zapasie należy mieć i nie używać w czasie bitwy z 200 lekkiej jazdy
      wysyłamy ją w wiadomym celu na pobojowisko  ;najlepiej jak wpadnie tam parę sek po ataku  -nikt nic nie widział -nic się nie stało 

W praktyce wygląda to tak:

Można tak ustawić formację -
http://game.khanwars.wp.pl/doklad.php?i … world_id=2

lub tak
http://game.khanwars.wp.pl/doklad.php?i … world_id=2
http://game.khanwars.wp.pl/doklad.php?i … world_id=2

Po każdym ataku 5 fal zbieraczy - w 1 lekka jazda -w pozostałych po 1 szpiegu .
Konnicy puszczam ile tylko posiadam , po jednym szpiegu żeby wyleczyć rannych ilu się da.

Ostatnio sprawdzone i polecam :

   wroga  armia
=============mur
1szpieg
ciężka konnica + piechota
balisty + strzelcy
jednostki specjalne - podnoszące bonusy do bitwy


lekka jazda -> parę sek po bitwie w kilku falach

szlachta -jeżeli nie przejmujemy zamku to na ryby

Szlachta jest droga - komp wybiera najdroższe cele -szlachta jeżeli będzie w zasięgu balist to padnie pierwsza choćby w tej samej linii stało 5000 kuszników

Zeby czwarta linia w której miałeś kuszników  była czwartą linią to musi być też pierwsza linia .
Ustawiająć formację ustaw to tak :

           Ł++Ku++Bl

           Sz
           Pi+To+Lk+Ck
    =====MUR========
        +++LK++++++=

Nie mając pierwszej linii komputer od razu przysówa cię do muru , a wtedy twoi kusznicy są w jego zasięgu - z reguły MUR wybiera najdroższy cel dla nas ;(

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.animeyaoi.pun.pl www.blogomania.pun.pl www.mobileinfo.pun.pl www.wsfii.pun.pl www.svminefb.pun.pl